Loyaltyclub - Programy lojalnościowe

Piekarnia Gromulski – nowy Klient LoyaltyClub

11 stycznia, 2023

Piekarnia Gromulski powstała z miłości do rzemiosła piekarskiego. Stawia na najwyższą jakość, a także nowoczesność. Nie zapomina jednak o tradycji, na której wyrosła. To wielopokoleniowa firma, która stawia na rozwój, czego dowodem jest przygotowany przez LoyaltyClub program lojalnościowy dla piekarni Gromulski.

Program lojalnościowy dla cukierni i piekarni Gromulski

Aplikacja dla cukierni i piekarni Gromulski to program lojalnościowy, działający na prostych zasadach. Za każdą wydaną złotówkę, Klient otrzymuje 1 punkt. Choć w każdej chwili zasady te można zmienić poprzez panel zarządzania. Niezwykle ważną funkcją są również powiadomienia PUSH, a także kupony rabatowe i gazetki promocyjne, dzięki którym Klienci zawsze są na bieżąco z ofertą Piekarni Gromulski.

Aplikacja dla Piekarni Gromulski – jasne zasady i proste zarządzanie

Aplikacja do kart lojalnościowych na Android i iOS Gromulski odznacza się przejrzystymi zasadami – 1 zł to 1 pkt. To zrozumiały program zarówno dla Klientów, jak i operatora, który może łatwiej wykonywać rozliczenia. Wprowadzenie kart lojalnościowych to znakomite posunięcie marketingowe, które zbliża Klientów do danej firmy.

Korzyści z wprowadzenia systemu dla Gromulski

Program lojalnościowy dla cukierni i piekarni Gromulski, pozwolił na zatrzymanie Klientów, a także podtrzymanie z nimi stałych i bliższych relacji. Odbiorcy usług zyskują za to atrakcyjne korzyści. Gromulski to sieć ponad 40 punktów handlowych. To dowód na to, że nawet tak duże sieci mogą korzystać z naszego oprogramowania i dzięki temu się rozwijać. W przypadku tej Piekarni Gromulski, wdrożenie aplikacji zajęło zaledwie 30 dni.  
Author Photo

Paweł Gogołek

Co-Founder PeP Loyalty Club, Członek Zarządu

Paweł Gogołek to doświadczony ekspert w dziedzinie budowania lojalności klientów. Jest współzałożycielem i członkiem zarządu spółki QRTag, operatora platformy PeP LoyaltyClub, która wspiera firmy w realizacji programów lojalnościowych w modelu omnichannel. Specjalizuje się w strategiach łączących różnorodne kanały komunikacji i sprzedaży, pozwalając na zwiększenie zaangażowania klientów i optymalizację działań marketingowych. Jego doświadczenie obejmuje również prowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej, podczas których przekazuje praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania lojalnością oraz wdrażania nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Dzięki swoim innowacyjnym podejściom stał się cenionym doradcą i liderem w branży lojalnościowej.

Odkryj nasze zaawansowane rozwiązania!

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych innowacyjnych mobilnych aplikacjach lojalnościowych?
Zapraszamy do zapoznania się z naszą kompleksową ofertą programów lojalnościowych, które pomogą Twojemu biznesowi zbudować silne relacje z klientami i zwiększyć ich zaangażowanie.

Sprawdź nasze programy lojalnościowe dla firm B2B, które wspierają budowanie trwałych relacji w sektorze biznesowym.

Umów prezentację
729 106 999