Moduły aplikacji

Przeczytaj więcej i poznaj szeroki wachlarz możliwości technologicznych PeP LoyaltyClub. Znajdziesz tutaj bogaty opis naszych narzędzi.

Moduły aplikacji

Przeczytaj więcej i poznaj szeroki wachlarz możliwości technologicznych PeP LoyaltyClub. Znajdziesz tutaj bogaty opis naszych narzędzi.

Nawigacja
Program lojalnościowy
Oferta
Marketing
Zakupy
Ekran początkowy

Ekran z logo aplikacji i tłem wyświetlany podczas oczekiwania na załadowanie się aplikacji. W tym miejscu umieszczone mogą zostać materiały graficzne, które zidentyfikują aplikację z Firmą.

Onboarding

Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji na ekranie pojawia się opis działania poszczególnych funkcjonalności. Można do niego wrócić po wybraniu ikonki modułu POMOC.

Ekran główny aplikacji

Dzięki kreatorowi administrator będzie w stanie samodzielnie stworzyć dashboard aplikacji przypominający w wyglądzie i działaniu dashboardy najpopularniejszych w Polsce aplikacji lojalnościowych.

Aktualności

To możliwość dodawania najnowszych informacji związanych z produktami lub promocjami. Dzięki systemowi zarządzania dodanie aktualności zajmuje kilka minut, a news natychmiast pojawia się na ekranach Klientów. Lista aktualności sortowana jest według daty publikacji.

Oddziały / Sklepy

Lokalizacja oddziałów firmy lub sklepów na mapie w formie pinów. Każdy pin reprezentuje jeden oddział, a po kliknięciu pojawia się chmurka prezentująca podstawowe dane pozwalające na kontakt z oddziałem oraz przekierowanie do szerszego opisu wraz z materiałem zdjęciowym.

Karta klienta

Wirtualna karta programu lojalnościowego, którą Klient pokazuje podczas transakcji i zdobywa kolejne punkty. Na karcie znajduje się unikalny kod kreskowy, dzięki któremu obsługa może w prosty sposób zidentyfikować Klienta.

Poziomy kart lojalnościowych

Przywileje uzależnione są od statusu użytkownika w aplikacji. Wyodrębnione mogą być różne statusy klienta, przypisane do nich nazwy statusów oraz oznaczenia kolorystyczne. W zależności od posiadanego statusu, użytkownikom aplikacji przysługują proporcjonalne przywileje. Kolor karty członkowskiej klubu będzie zmieniał się w zależności od statusu użytkownika aplikacji. Kupony z należnymi rabatami są filtrowane według reguły przyznanego statusu. To świetne narzędzie ma na celu motywowanie klientów do częstych odwiedzin aplikacji.

Katalog nagród

Klient wymienia zdobyte punkty na atrakcyjne nagrody lub rabaty. Decyzja o tym jakie nagrody można zdobyć należy do Ciebie, a dzięki łatwemu zarządzaniu, katalog nagród można modyfikować w każdej chwili i umieszczać tam nowe nagrody lub rabaty.

Kupony rabatowe i promocyjne

Miejsce gdzie Klienci znajdą umieszczone kupony rabatowe i promocyjne na produkty lub usługi. Możesz nagradzać swoich Klientów kuponami rabatowymi niezależnie od tego ile punktów zdobyli. Kupony rabatowe użytkownik aplikacji może otrzymać za zainstalowanie aplikacji lub z okazji nowej oferty promocyjnej.

Przypisywanie stałego rabatu

Gdy chcesz aby Twój klient posiadał przyznany stały rabat za sam fakt, że jest użytkownikiem Twojej aplikacji, to z łatwością możesz to zrobić. Klient może go zdobyć już za sam fakt posiadania aplikacji lub dopiero po uzbieraniu określonej liczby punktów. Pamiętaj, że rabaty mogą również być przypisywane do poszczególnych poziomów kart, by nagradzać klientów stałymi rabatami proporcjonalnymi do tego jak często Klient u Ciebie kupuje produkty lub usługi.

Katalog produktów

Nowoczesny, przejrzysty katalog produktów i usług. Dzięki niemu Klienci na bieżąco dowiedzą się o nowościach w Twojej firmie lub o tym co oferujesz na co dzień. Aplikacja mobilna jest pro-eco - dzięki niej zużywamy mniej papieru, a Ty nie wydajesz pieniędzy na drukowanie materiałów.

Gazetki promocyjne

Szybkie przekazywanie najnowszych promocji w aplikacji. Klienci na bieżąco dowiadują się jakie produkty lub usługi są w niższych cenach. W aplikacji Klient zobaczy listę gazetek i będzie miał możliwość powiększać każdą stronę gazetki.

Promocje

Ten moduł może się znaleźć na ekranie głównym aplikacji, dzięki czemu dostęp do atrakcyjnych ofert będzie szybki. Skutkiem będzie przyciągnięcie uwagi Klientów i zatrzymanie go na dłużej w aplikacji.

Powiadomienia PUSH

Funkcjonalność pozwala na generowanie powiadomień, skierowanych do użytkowników aplikacji. Umożliwia przesyłanie informacji na temat aktualnych promocji lub nowych produktów. Wszystkie powiadomienia można podzielić na kategorie, które za pomocą aplikacji wybiera użytkownik. Wówczas otrzymuje on jedynie powiadomienia PUSH w wybranych przez siebie zagadnieniach. Powiadomienie może być również wysłane przez administratora do konkretnego użytkownika. To bardzo ważne narzędzie jeżeli chcesz jeszcze bardziej zbliżyć się do swoich klientów.

Afiliacja / polecanie aplikacji

Każdy użytkownik posiada swój własny kod polecający. Za pomocą modułu polecenia może polecić aplikację wraz z kodem innym potencjalnym użytkownikom. Nowo zarejestrowany użytkownik podaje kod polecający przy rejestracji. Reguła automatyzacji marketingu sprawia, że użytkownik którego kod polecający został wykorzystany podczas rejestracji nowo zarejestrowanego użytkownika otrzyma jednorazowo określoną przez administratora liczbę punktów. Taka promocja “na start” to dobra zachęta dla nowych użytkowników!

Rejestracja / baza klientów

System umożliwia gromadzenie informacji o uczestnikach programu lojalnościowego oraz ich aktywności. Dzięki prostemu formularzowi rejestracyjnemu użytkownik aplikacji zakłada konto w aplikacji, a ty jako administrator zaczynasz zbierać informacje na temat jego historii i zachowań. Rejestracja spełnia wszystkie wymagania prawne dotyczące przechowywania informacji o użytkownikach oraz procesie ich rejestracji. Zebrane informacje o klientach możesz wykorzystywać do działań marketingowych oraz w codziennej obsłudze.

Marketing automation

System zapewnia innowacyjną funkcjonalność pozwalającą na tworzenie zautomatyzowanych scenariuszy, które umożliwiają nagradzanie użytkowników aplikacji dodatkowymi punktami w momencie, gdy spełniają oni założenia reguły marketingowej. Gdy użytkownik zarejestrował się w aplikacji lub ma urodziny możesz nagrodzić go dodatkowymi punktami, by pamiętał o Twojej firmie. Wszystko dzieje się automatycznie.

Sklep w aplikacji

Nowoczesny i przejrzysty sklep w aplikacji pozwoli Ci sprzedawać swoje produkty lub usługi. Dzięki niemu Klienci na bieżąco będą mogli sprawdzać Twoją ofertę, a po zakupie zdobywać dodatkowe punkty lojalnościowe. Dzięki nowoczesnym narzędziom w tym module łatwo zapanujesz nad wysyłką towarów, płatnościami i historią klienta. Sklep umożliwia również podłączenie stref dostaw, modułu Click&collect czy zamówień przy stoliku. To narzędzie, które zwiększy Twoją sprzedaż.

Płatności mobilne

Skorzystaj z szybkich płatności i sprzedawaj w swoim e-sklepie jeszcze szybciej i wydajniej. Świat zmierza w kierunku mobile! Dostosowany do małego ekranu smartfona panel transakcyjny w połączeniu z nasza aplikacją spowoduje, że Twoi klienci zrealizują każdą płatność w Twoim sklepie z poziomu telefonu – szybko, łatwo i bezproblemowo. Ty nie będziesz musiał ponosić wysokich kosztów integracji, bo ona już jest elementem naszego systemu.

Strefy dostaw

Administrator systemu tworzy strefy dostaw i przypisuje do nich punkty handlowe. Użytkownik aplikacji wybiera adres dostawy, a następnie system sprawdza czy dostawa pod wskazany adres jest możliwa. Jeżeli tak - użytkownik aplikacji wybiera dania, dokonuje płatności, a następnie czeka na dostawę. Całość procesu jest zautomatyzowana. Użytkownik aplikacji na bieżąco otrzymuje informacje na temat statusu zamówienia.

Click&Collect

To opcja umożliwiająca zamówienie towaru bezpośrednio w aplikacji z odbiorem w wybranym sklepie. Rozbudowany katalog produktów oraz zintegrowane płatności pozwalają na szybkie dokonywanie zakupów w aplikacji mobilnej wraz z wyznaczeniem dogodnego terminu odbioru. To coraz częściej wybierana forma odbioru towaru. Szczególnie zyskała na popularności podczas pandemii.

Zamówienie przy stoliku

Zamawianie jedzenia przy stoliku polega na zeskanowaniu kodu znajdującego się na stoliku oraz złożeniu przez Gościa restauracji zamówienia za pomocą aplikacji. Po opłaceniu zamówienia trafia ono do panelu administracyjnego, a tam rozpoczyna się procedura przygotowania zamówienia. Gość restauracji nie musi podchodzić do lady aby złożyć zamówienie. System sam generuje kody QR oraz umożliwia samodzielne wypełnienie menu.

Płacenie punktami

To wyjątkowo przydatna funkcjonalność w programie lojalnościowym. Użytkownik nie tylko może zapłacić punktami za wybrane nagrody w katalogu nagród, ale także może zamówić produkt ze sklepu znajdującego się w aplikacji i zapłacić punktami. Każdy klient, jako operator programu oprócz ceny produktu informuje także swoich klientów o jej wartość w punktach. Klienci mają więc wybór - mogą płacić za towar złotówkami lub zdobytymi punktami.

Wróć na górę
Pobierz pełną
prezentację modułów

PeP LoyaltyClub kompleksowe rozwiązania systemowe do tworzenia aplikacji lojalnościowych

Sprawdź wersję testową

Jak to działa?

Zamów już dziś

Zadzwoń i zamów własną aplikację lojalnościową już dziś!

Umów prezentację
729 106 999

Umów prezentację aplikacji lojalnościowej

Skontaktujemy się jak najszybciej aby ustalić dogodny dla Ciebie termin prezentacji.