Loyaltyclub - Programy lojalnościowe

Bar a Boo dołącza do grona klientów LoyaltyClub!

11 stycznia, 2023

Do grona klientów LoyaltyClub dołączyła popularna sieć pizzerii Bar a Boo, której restauracje można znaleźć w Poznaniu, Lublinie, Katowicach i Warszawie. Właściciele zdecydowali się na kompleksową obsługę programów lojalnościowych, która pozwoliła m.in. wdrożyć nowy kanał dystrybucji – zamówienia na dowóz.

Jak działa system stworzony dla Bar a Boo?

Aplikacja stworzona dla sieci pizzerii Bar a Boo jest rozbudowanym programem. Klienci, którzy pobiorą tę aplikację do kart lojalnościowych na swoje telefony z Androidem lub iOS, będą mogli zbierać punkty. Przyznawane są one w obiektach, przynależących do Bar a Boo. Zebrane punkty, będzie można następnie wymieniać na liczne nagrody, a także rabaty.

Aplikacja dla Bar a Boo – co potrafi?

Aplikacja stworzona dla Bar a Boo, umożliwia również zamawianie jedzenia na 3 sposoby. Klienci mogą zeskanować kod przy stoliku w restauracji, zamiast podchodzić do lady i składać zamówienie w tradycyjny sposób. Kolejna opcja to zamówienie z odbiorem własnym. Trzecia opcja to nowość – zamówienia z dostawą pod wybrany adres.

Efekty dzięki aplikacji stworzonej dla Bar a Boo

Dzięki programowi lojalnościowemu Bar a Boo, sieć restauracji może liczyć na większe zainteresowanie ze strony klientów, przyciąganych m.in. możliwością zbierania punktów, a następnie ich wymianą na rabaty i nagrody. Co więcej, zautomatyzowany proces zamówień znacznie skraca czas oczekiwania na wybrane dania. Natomiast nowy kanał dystrybucji wielokrotnie zwiększa zasięg pizzerii. W efekcie sieć Bar a Boo poszerza swoje grono odbiorców, a za sprawą aplikacji, może również analizować tworzone statystyki odnośnie do swoich klientów.  
Author Photo

Paweł Gogołek

Co-Founder PeP Loyalty Club, Członek Zarządu

Paweł Gogołek to doświadczony ekspert w dziedzinie budowania lojalności klientów. Jest współzałożycielem i członkiem zarządu spółki QRTag, operatora platformy PeP LoyaltyClub, która wspiera firmy w realizacji programów lojalnościowych w modelu omnichannel. Specjalizuje się w strategiach łączących różnorodne kanały komunikacji i sprzedaży, pozwalając na zwiększenie zaangażowania klientów i optymalizację działań marketingowych. Jego doświadczenie obejmuje również prowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej, podczas których przekazuje praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania lojalnością oraz wdrażania nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Dzięki swoim innowacyjnym podejściom stał się cenionym doradcą i liderem w branży lojalnościowej.

Odkryj nasze zaawansowane rozwiązania!

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych innowacyjnych mobilnych aplikacjach lojalnościowych?
Zapraszamy do zapoznania się z naszą kompleksową ofertą programów lojalnościowych, które pomogą Twojemu biznesowi zbudować silne relacje z klientami i zwiększyć ich zaangażowanie.

Sprawdź nasze programy lojalnościowe dla firm B2B, które wspierają budowanie trwałych relacji w sektorze biznesowym.

Umów prezentację
729 106 999