Do grona klientów LoyaltyClub dołączyła popularna sieć pizzerii Bar a Boo, której restauracje można znaleźć w Poznaniu, Lublinie, Katowicach i Warszawie. Właściciele zdecydowali się na
kompleksową obsługę programów lojalnościowych, która pozwoliła m.in. wdrożyć nowy kanał dystrybucji – zamówienia na dowóz.
Jak działa system stworzony dla Bar a Boo?
Aplikacja stworzona dla sieci pizzerii Bar a Boo jest rozbudowanym programem. Klienci, którzy pobiorą tę
aplikację do kart lojalnościowych na swoje telefony z
Androidem lub iOS, będą mogli zbierać punkty. Przyznawane są one w obiektach, przynależących do Bar a Boo. Zebrane punkty, będzie można następnie wymieniać na liczne nagrody, a także rabaty.
Aplikacja dla Bar a Boo – co potrafi?
Aplikacja stworzona dla Bar a Boo, umożliwia również zamawianie jedzenia na 3 sposoby. Klienci mogą zeskanować kod przy stoliku w restauracji, zamiast podchodzić do lady i składać zamówienie w tradycyjny sposób. Kolejna opcja to zamówienie z odbiorem własnym. Trzecia opcja to nowość – zamówienia z dostawą pod wybrany adres.
Efekty dzięki aplikacji stworzonej dla Bar a Boo
Dzięki
programowi lojalnościowemu Bar a Boo, sieć restauracji może liczyć na większe zainteresowanie ze strony klientów, przyciąganych m.in. możliwością zbierania punktów, a następnie ich wymianą na rabaty i nagrody. Co więcej, zautomatyzowany proces zamówień znacznie skraca czas oczekiwania na wybrane dania. Natomiast nowy kanał dystrybucji wielokrotnie zwiększa zasięg pizzerii. W efekcie sieć Bar a Boo poszerza swoje grono odbiorców, a za sprawą aplikacji, może również analizować tworzone statystyki odnośnie do swoich klientów.