Mała Szklarnia to sklep z pięknymi roślinami, którego placówki znajdują się we Wrocławiu i w Krakowie. Firma niedawno dołączyła do grona Klientów LoyaltyClub. Stworzona dla roślinomaniaków aplikacja lojalnościowa to moc korzyści dla Klientów sklepu, a także samej marki.
Aplikacja Mała Szklarnia – podążając za potrzebami Klientów
Sklep z roślinami Mała Szklarnia zdecydował się na wdrożenie u siebie
programu lojalnościowego ze względu na liczne zapytania o Kartę Stałego Klienta. Spełniając te oczekiwania, opracowaliśmy dla firmy wielofunkcyjną
aplikację do kart lojalnościowych, dzięki czemu firma może cieszyć się teraz znacznie większymi przychodami, a odwiedzający sklep – atrakcyjnymi zniżkami.
Jak działa aplikacja Mała Szklarnia?
Aby móc zacząć zbierać punkty i mieć możliwość wymienienia ich na nagrody lub zniżki, konieczna jest rejestracja w aplikacji lojalnościowej Mała Szklarnia. System jest obsługiwany w sklepach stacjonarnych – zarówno we Wrocławiu, jak i w Krakowie. Punkty przyznawane są podczas zakupów za każdą wydaną złotówkę. Co więcej, zakładając konto, uzyskuje się specjalny kupon powitalny na pierwsze zakupy.
Integracja marki z Klientami
Dzięki aplikacjom lojalnościowym, opracowywanym przez LoyaltyClub, Klienci różnych sklepów mogą uczestniczyć w systemie gratyfikacji. Ważne jest także to, że otrzymują oni stały dostęp do nowości, porady oraz promocje na wybrany asortyment.