Znakomitym przykładem aplikacji B2B, którą mieliśmy okazję wykonać, jest
program lojalnościowy WERA. Doskonała znajomość rynku i branży beauty sprawiła, że Wera już od ponad 15 lat, oferuje produkty najwyższej jakości. Zaprojektowana aplikacja lojalnościowa dedykowana jest setkom Klientów, których hurtownia Wera przyciągnęła do siebie przez liczne lata działalności.
Program lojalnościowy dla hurtowni kosmetycznej WERA od LoyaltyClub
Wera to hurtownia z wieloletnim doświadczeniem, która zajmuje się zaopatrywaniem licznych sklepów, hurtowni i przedstawicieli handlowych z branży kosmetycznej i fryzjerskiej. Do tego Wera proponuje fachowe doradztwo i szkolenia. Od teraz WERA to również rozbudowany
program lojalnościowy.
Aplikacja dla hurtowni kosmetycznej WERA – jak działa?
Program lojalnościowy dla hurtowni kosmetycznej to zaawansowane narzędzie, za pomocą którego Klienci mogą zbierać punkty za każde zakupione towary: szampony, nożyczki czy profesjonalne kosmetyki. Zebrane punkty można następnie wymieniać na nagrody i kupony rabatowe.
Aplikacja WERA – bądź zawsze na bieżąco
Instalując aplikację lojalnościową WERA, Klienci zyskują dostęp do najświeższych informacji o promocjach, a także nowych produktach w ofercie. Dodatkowo mogą korzystać ze zniżek w sklepach stacjonarnych, które ulokowane są w północnej części Polski. Część z 15 punktów sprzedaży ulokowanych jest w: Gdańsku, Słupsku, Tczewie czy Pelplinie. WERA to przykład
aplikacji do kart lojalnościowych, która buduje pomiędzy firmą a Klientami relację partnerską opartą na benefitach dla każdej ze stron.