Piekarnia Gromulski powstała z miłości do rzemiosła piekarskiego. Stawia na najwyższą jakość, a także nowoczesność. Nie zapomina jednak o tradycji, na której wyrosła. To wielopokoleniowa firma, która stawia na rozwój, czego dowodem jest przygotowany przez LoyaltyClub
program lojalnościowy dla piekarni Gromulski.
Program lojalnościowy dla cukierni i piekarni Gromulski
Aplikacja dla cukierni i piekarni Gromulski to program lojalnościowy, działający na prostych zasadach. Za każdą wydaną złotówkę, Klient otrzymuje 1 punkt. Choć w każdej chwili zasady te można zmienić poprzez panel zarządzania. Niezwykle ważną funkcją są również powiadomienia PUSH, a także kupony rabatowe i gazetki promocyjne, dzięki którym Klienci zawsze są na bieżąco z ofertą Piekarni Gromulski.
Aplikacja dla Piekarni Gromulski – jasne zasady i proste zarządzanie
Aplikacja do kart lojalnościowych na Android i iOS Gromulski odznacza się przejrzystymi zasadami – 1 zł to 1 pkt. To zrozumiały program zarówno dla Klientów, jak i operatora, który może łatwiej wykonywać rozliczenia. Wprowadzenie
kart lojalnościowych to znakomite posunięcie marketingowe, które zbliża Klientów do danej firmy.
Korzyści z wprowadzenia systemu dla Gromulski
Program lojalnościowy dla cukierni i piekarni Gromulski, pozwolił na zatrzymanie Klientów, a także podtrzymanie z nimi stałych i bliższych relacji. Odbiorcy usług zyskują za to atrakcyjne korzyści. Gromulski to sieć ponad 40 punktów handlowych. To dowód na to, że nawet tak duże sieci mogą korzystać z naszego oprogramowania i dzięki temu się rozwijać. W przypadku tej Piekarni Gromulski, wdrożenie aplikacji zajęło zaledwie 30 dni.