Top Market to marka, która działa od 2004 r. Obecnie obejmuje ponad 600 sklepów i delikatesów na Mazowszu, Lubelszczyźnie, Warmii, Podlasiu i wielu innych miejscach Polski. Top Market celuje w dynamiczny rozwój, którego częścią jest wprowadzenie
programu lojalnościowego dla Klientów.
System Top Market od LoyaltyClub
Program lojalnościowy Top Market jest rozbudowanym systemem, który odznacza się wykorzystaniem intuicyjnego panelu administracyjnego. Dzięki niemu dział marketingu może proponować każdego dnia Klientom atrakcyjne promocje. Oprogramowanie zintegrowane jest z systemami kasowymi. W efekcie obsługa sklepów może w szybki i automatyczny sposób naliczać Klientom punkty na ich karty lojalnościowe.
Program Top Market – działanie
Po zarejestrowaniu mobilnej
karty lojalnościowej, każdy Klient sieci Top Market może zbierać punkty, które naliczane są podczas zakupów. Zgromadzone punkty można następnie wymienić na kupony zniżkowe lub nagrody. Dodatkowo aplikacja zawiera gazetki promocyjne, rozbudowany katalog produktów czy aktualności.
Wprowadzenie systemu lojalnościowego, zintegrowanego z systemem sprzedażowym, dało marce Top Market skuteczne narzędzie do naliczania punktów lojalnościowych i tworzenia promocji w automatyczny i szybki sposób. To świetne rozwiązanie, służące przyciągnięciu masy Klientów. Nasze rozwiązanie okazało się bardzo bezkonkurencyjne.