Polferries

Polska Żegluga Bałtycka (Polferries) – polskie przedsiębiorstwo armatorskie z siedzibą w Kołobrzegu. Początkowo było to przedsiębiorstwo państwowe, a następnie przekształcono je w jednoosobową spółkę skarbu państwa. Obsługuje połączenia promowe pomiędzy Polską a Szwecją i Danią. Jest jednym z największych tego typu przedsiębiorstw w Europie Środkowej.

Business

Polferries

Business

Polska Żegluga Bałtycka (Polferries) – polskie przedsiębiorstwo armatorskie z siedzibą w Kołobrzegu. Początkowo było to przedsiębiorstwo państwowe, a następnie przekształcono je w jednoosobową spółkę skarbu państwa. Obsługuje połączenia promowe pomiędzy Polską a Szwecją i Danią. Jest jednym z największych tego typu przedsiębiorstw w Europie Środkowej.

Jak to działa?

Ściągnięcie aplikacji My Polferries pozwala na otrzymanie 4,25 punktu za każdą wydaną złotówkę, a zebrane punkty wymienia się na nagrody w postaci voucherów. Kupon zniżkowy na zakupy odebrać można w sklepie na pokładzie promu. Posiadacze aplikacji otrzymują dostęp do ekskluzywnych ofert i promocji, które są dedykowane wyłącznie użytkownikom posiadającym aplikację lojalnościową. Mogą to być specjalne ceny biletów, zniżki na usługi pokładowe, czy też promocyjne pakiety podróżne.Użytkownicy otrzymują powiadomienia o najnowszych aktualizacjach, ofertach specjalnych oraz nadchodzących wydarzeniach związanych z MyPolferries, co pozwala im być na bieżąco i nie przegapić żadnej okazji.

Powiadomienia PUSH

Dla Polferries bardzo ważnym narzędziem okazały się powiadomienia PUSH. Umożliwiają one skuteczną komunikację z klientami i dostarczają im ważnych informacji oraz ofert. Dzięki temu modułowi, Polferries może utrzymywać stały kontakt z pasażerami, informując ich o najnowszych promocjach, zmianach w rozkładzie rejsów, ważnych aktualizacjach dotyczących podróży, a także zapraszając ich do udziału w specjalnych wydarzeniach czy konkursach. Moduł powiadomień PUSH w aplikacji lojalnościowej dla sieci Polferries stanowi skuteczne narzędzie do budowania zaangażowania klientów, zwiększania lojalności wobec marki oraz poprawy doświadczenia podróży pasażerów. Dzięki regularnej i odpowiednio dostosowanej komunikacji, armator może zacieśniać relacje z klientami i tworzyć pozytywny wizerunek swojej marki.

Efekt

Aplikacja lojalnościowa zachęciła klientów MyPolferries do częstszych podróży promami poprzez oferowanie nagród za lojalność, co przyczyniło się do zwiększenia liczby lojalnych klientów. Dzięki wdrożeniu aplikacji firma zbiera dane o preferencjach podróżujących, ich nawykach podróżniczych oraz oczekiwaniach, co umożliwia lepsze zrozumienie potrzeb klientów i dostosowanie oferty do ich wymagań. Dzięki temu firma może osiągnąć większy sukces na rynku oraz lepiej zaspokajać potrzeby i oczekiwania swoich klientów.

Wykorzystane

moduły aplikacji
Ekran
początkowy
Onboarding
Ekran główny
aplikacji
Karta
klienta
Katalog
nagród
Kupony
rabatowe
Promocje
Gazetki
promocyjne
Katalog
produktów
Zakupy
w aplikacji
Aktualności
Social
media
Oddziały
Sklepy
Powiadomienia
push
Zamów już dziś

Zadzwoń i zamów własną aplikację lojalnościową już dziś!

Umów prezentację
729 106 999