Nakielny

W Nakielnym czas na chwilę staje w miejscu. W lokalach unosi się intensywny aromat świeżo parzonej kawy, a oczy cieszą wszechobecne słodkości: ciastka, tarty i torty. Od 2016 roku podbijają serca Krakowian aromatyczną kawą i wyjątkowymi słodkościami. Obecnie mają kawiarnie w ścisłym centrum miasta, a także w kilku centrach handlowych.

Pro

Nakielny

Pro

W Nakielnym czas na chwilę staje w miejscu. W lokalach unosi się intensywny aromat świeżo parzonej kawy, a oczy cieszą wszechobecne słodkości: ciastka, tarty i torty. Od 2016 roku podbijają serca Krakowian aromatyczną kawą i wyjątkowymi słodkościami. Obecnie mają kawiarnie w ścisłym centrum miasta, a także jesteśmy w kilku centrach handlowych.

Integracja z systemem kasowym PC-MARKET

Dzięki integracji programu lojalnościowego z systemem kasowym PC-MARKET firmy Insoft, obsługa w poszczególnych piekarniach Nakielnego w prosty i automatyczny sposób nalicza punkty klientowi. Podczas kompletowania zamówienia obsługa prosi Klienta o okazanie karty lojalnościowej w aplikacji mobilnej, a następnie skanuje ją czytnikiem podłączonym do kasy. System programu lojalnościowego automatycznie łączy się z systemem kasowym i nalicza odpowiednią ilość punktów. Takie rozwiązanie pozwala na szybką obsługę oraz w pełni skuteczny i szczelny program lojalnościowy.

Jak to działa?

W programie lojalnościowym “Nakielny” zbieranie punktów jest dziecinnie proste! Za wydane w piekarni pieniądze otrzymujesz punkty lojalnościowe. Im częściej robisz zakupy, tym szybciej gromadzisz punkty, które możesz wymieniać na fantastyczne rabaty lub nagrody. Czy to pachnący bochenek chleba, ulubiona kawa czy wyjątkowe promocje na nowe wypieki – to Ty decydujesz, jak wykorzystasz swoje punkty. Dzięki temu każda wizyta u Nakielnego staje się jeszcze przyjemniejsza!

Efekt

Wdrożenie programu lojalnościowego opartego o integrację pozwoliło sieci “Nakielny” zbudować silniejszą więź z klientami, zachęcając ich do częstszych wizyt i większego zaangażowania.Dzięki automatyzacji procesu zbierania punktów i śledzenia transakcji piekarnia otrzymała dokładne dane o preferencjach klientów, co umożliwia lepsze dostosowanie oferty do ich potrzeb. Program lojalnościowy wspierany integracją z systemem PC-MARKET zwiększył wygodę zarówno obsługi jak i użytkowników, co przekłada się na ich lojalność i zadowolenie. Efektem długoterminowym jest zwiększenie obrotów sieci, ponieważ klienci chętniej wracają i wydają więcej, aby skorzystać z benefitów programu.  Wdrożenie programu lojalnościowego pomogło również zbudować pozytywny wizerunek sieci “Nakielny” jako nowoczesnego i przyjaznego miejsca, co wzmacnia jej pozycję na lokalnym rynku.

Wykorzystane

moduły aplikacji
Ekran
początkowy
Onboarding
Ekran główny
aplikacji
Karta
klienta
Katalog
nagród
Kupony
rabatowe
Promocje
Katalog
produktów
Zakupy
w aplikacji
Aktualności
Social
media
Oddziały
Sklepy
Powiadomienia
push
Zamów już dziś!

Zadzwoń i zamów własną aplikację lojalnościową już dziś!

729 106 999