Lavard

Historia marki Lavard sięga 1975 roku. U podnóża Tatr, z miłości do krawiectwa powstała szwalnia, zalążek marki. Dziś, kolejne pokolenie dba o rozwój firmy pielęgnując rodzinne tradycje. Kolekcje marki powstają z myślą o wygodzie i możliwości łączenia produktów w ciekawe i nowoczesne stylizacje.

Business

Lavard

Business

Historia marki Lavard sięga 1975 roku. U podnóża Tatr, z miłości do krawiectwa powstała szwalnia, zalążek marki. Dziś, kolejne pokolenie dba o rozwój firmy pielęgnując rodzinne tradycje. Kolekcje marki powstają z myślą o wygodzie i możliwości łączenia produktów w ciekawe i nowoczesne stylizacje.

Aktualności

Dla Lavarda wyjątkowo istotnym narzędziem w kontekście budowania więzi z klientami jest moduł aktualności. Dzięki niemu użytkownicy aplikacji regularnie otrzymują powiadomienia o nowych produktach, zbliżających się wyprzedażach, specjalnych ofertach dla członków programu lojalnościowego oraz wydarzeniach związanych z marką. Dodatkowo, moduł aktualności pozwala na personalizację przekazu, co oznacza, że klienci otrzymują informacje dopasowane do ich preferencji zakupowych i dotychczasowych historii zakupów. Dzięki temu mogą być pewni, że otrzymują treści, które są dla nich istotne i interesujące. W efekcie, moduł aktualności zwiększa zaangażowanie klientów oraz częstotliwości zakupów poprzez regularne informowanie ich o nowościach i korzyściach dostępnych dla członków programu lojalnościowego.

Jak to działa?

Nowością w programie lojalnościowym, którą wprowadził Lavard jest zaoferowanie klientom bardziej elastycznej i zróżnicowanej formy nagradzania. Firma zrezygnowała z klasycznej formy programu lojalnościowego na rzecz stworzonych przez siebie reguł, o które oparty jest program. W związku z tym klienci nagradzani są nie tylko za zakupy, ale także za inne formy zaangażowania i lojalności. To kolejny krok w kierunku zapewnienia jeszcze większej satysfakcji i przyjemności z zakupów.

Efekt

Oprócz korzyści finansowych, ważnym efektem jest także budowanie relacji z klientami i utrzymanie ich lojalności. Marka Lavard jest postrzegana jako nowoczesna i konkurencyjna wśród innych wiodących polskich brandów w branży mody, które często korzystają z podobnych narzędzi lojalnościowych. Nasze rozwiązanie pozwoliło na szybkie i skuteczne wdrożenie programu lojalnościowego, zachowując przy tym atrakcyjne koszty, co przyczyniło się do sukcesu projektu. Dzięki aplikacji Lavard może skutecznie docierać do swoich klientów i budować grono lojalnych odbiorców.

Wykorzystane

moduły aplikacji
Ekran
początkowy
Onboarding
Ekran główny
aplikacji
Karta
klienta
Katalog
nagród
Kupony
rabatowe
Promocje
Gazetki
promocyjne
Katalog
produktów
Zakupy
w aplikacji
Aktualności
Social
media
Oddziały
Sklepy
Powiadomienia
push
Zamów już dziś

Zadzwoń i zamów własną aplikację lojalnościową już dziś!

Umów prezentację
729 106 999