Jednorożek – ta popularna w mieście lodziarnia przyciąga coraz większe rzesze lodowych smakoszy. Właściciel postanowił nagradzać swoich częstych gości. Stworzona aplikacja lojalnościowa to narzędzie, dzięki któremu stało się to możliwe.
Jednorożek – ta popularna w mieście lodziarnia przyciąga coraz większe rzesze lodowych smakoszy. Właściciel postanowił nagradzać swoich częstych gości. Stworzona aplikacja lojalnościowa to narzędzie, dzięki któremu stało się to możliwe.
Jednorożek
Jednorożek – ta popularna w mieście lodziarnia przyciąga coraz większe rzesze lodowych smakoszy. Właściciel postanowił nagradzać swoich częstych gości. Stworzona aplikacja lojalnościowa to narzędzie, dzięki któremu stało się to możliwe.
Klienci kupujący lody, otrzymując punkt za każdą złotówkę wydaną w lodziarni. Wcześniej mogą sprawdzić smaki na dziś lub aktualne promocje.
Obsługa lodziarni skanuje wirtualną kartę klienta i przydziela odpowiednią wartość punktową na podstawie rachunku. Po chwili nowa wartość punktowa pojawia się na koncie klienta. W każdej chwili można to sprawdzić.
Zmotywowany klient przy kolejnych wizytach może użyć odpowiednich kuponów i cieszyć się korzyściami programu lojalnościowego. Dzięki temu lodziarnia nie tylko przyciąga nowych klientów, ale również zatrzymuje ich na stałe.
Aplikacja Jednorożek to nie tylko program lojalnościowy. To również duża porcja aktualnych informacji o ofercie lodziarni. W aplikacji użytkownik może na bieżąco sprawdzić smaki lodów przed udaniem się do lodziarni oraz poznać ofertę napojów, shak’ów oraz kaw. Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest również wdrożenie modułu click&collect czyli możliwość zakupów w aplikacji. Dzięki niemu klienci mają możliwość zamówienia lodów bezpośrednio w aplikacji. Warto dodać, że dzięki panelowi CMS lodziarnia na bieżąco może zarządzać wszystkimi informacjami i szybko reagować wprowadzając niezbędne zmiany.
Lodziarnia Jednorożek, dzięki aplikacji lojalnościowej zwiększyła przychody. Jej uruchomienie pozwoliło również na bliższy kontakt z klientami. Dzięki codziennym informacjom w aplikacji, powiadomieniom PUSH, klienci dowiadują się m.in. o dostępności lodów, nowych smakach i aktualnych promocjach.
Umów prezentację aplikacji lojalnościowej. Skontaktujemy się jak najszybciej aby ustalić dogodny dla Ciebie termin prezentacji.