Galeria MM

Galeria MM znajduje się w samym sercu Poznania u zbiegu ulic Św. Marcin i Al. Marcinkowskiego. Nowoczesny i śmiały projekt budynku ożywia niebanalną bryłą ścisłe centrum Poznania. Galerii MM to łącznie kilkadziesiąt punktów handlowo-usługowych wraz z gastronomią, ulokowanych na kilku kondygnacjach. Dla klientów przygotowano wygodny parking podziemny. Na najwyższym 4 piętrze znajdzie się 2400 m2 powierzchni biurowej klasy A. Aplikacja lojalnościowa oparta o paragony to kolejny krok do technologicznych zmian w galerii.

Business

Galeria MM

Business

Galeria MM znajduje się w samym sercu Poznania u zbiegu ulic Św. Marcin i Al. Marcinkowskiego. Nowoczesny i śmiały projekt budynku ożywia niebanalną bryłą ścisłe centrum Poznania. Galerii MM to łącznie kilkadziesiąt punktów handlowo-usługowych wraz z gastronomią, ulokowanych na kilku kondygnacjach. Dla klientów przygotowano wygodny parking podziemny. Na najwyższym 4-tym piętrze znajdzie się 2400 m2 powierzchni biurowej klasy A. Aplikacja lojalnościowa oparta o paragony to kolejny krok do technologicznych zmian w galerii.

Jak to działa?

Aplikacja lojalnościowa Galerii MM to zaawansowana aplikacja, dzięki której klienci obiektu mogą zdobyć punkty za zakupy, odebrać ciekawe nagrody lub kupony zniżkowe na kolejne zakupy. Użytkownicy aplikacji pozostają w stałym kontakcie z galerią dzięki aktualnościom, powiadomieniom PUSH i na bieżąco uzupełniane katalogowi produktów dostępnych w aplikacji.

Nabijanie punktów poprzez
skanowanie paragonów

Każdy z klientów może samodzielnie naliczyć punkty z dokonanych w Galerii MM zakupów. W tym celu użytkownik musi wybrać przycisk “skanuj paragon” a następnie wykonać zdjęcie za pomocą aplikacji. System automatycznie wysyła zdjęcie paragonu i przetwarza go na wersję elektroniczną. Po autoryzacji paragonu punkty zostają automatycznie naliczone, a klient dostaje informację z potwierdzeniem. System automatycznie wykrywa paragony pochodzące z Galerii MM i uniemożliwia dodania tych spoza obiektu. W aplikacji trzymane są wszystkie skanowane paragony. Dzięki temu użytkownik ma aktualną historię zakupów oraz podstawę do wymiany gwarancyjnej.

Efekt

W efekcie prac nad aplikacją powstało bardzo ciekawe rozwiązanie umożliwiające prowadzenie programu lojalnościowego w obiekcie, który składa się z dużej ilości rozproszonego handlu. Integracja z wieloma systemami sprzedażowymi przy tak dużej ilości firm nie byłaby możliwa, dlatego program lojalnościowy oparty o skanowanie paragonów był optymalnym rozwiązaniem. Należy podkreślić, że to klient decyduje które paragony chce naliczać, może to zrobić w dogodnej dla siebie chwili, a historia zakupów i baza paragonów porządkuje się na bieżąco.

Wykorzystane

moduły aplikacji
Ekran
początkowy
Onboarding
Ekran główny
aplikacji
Karta
klienta
Katalog
nagród
Kupony
rabatowe
Promocje
Gazetki
promocyjne
Katalog
produktów
Zakupy
w aplikacji
Aktualności
Social
media
Oddziały
Sklepy
Powiadomienia
push
Zamów już dziś

Zadzwoń i zamów własną aplikację lojalnościową już dziś!

Umów prezentację
729 106 999