Delikatesy Mięsne Grot

Zakład Przetwórstwa Mięsnego GROT został założony w 1990 roku na obrzeżach łódzkiej aglomeracji miejskiej w Starowej Górze. Ich misją jest zapewnienie produktów najwyższej jakości wytworzonych z mięsa od polskich hodowców. GROT chce, aby konsumenci odczuwali satysfakcję i zadowolenie z zakupionych wyrobów.

Pro

Delikatesy Mięsne Grot

Pro

Zakład Przetwórstwa Mięsnego GROT został założony w 1990 roku na obrzeżach łódzkiej aglomeracji miejskiej w Starowej Górze. Ich misją jest zapewnienie produktów najwyższej jakości wytworzonych z mięsa od polskich hodowców. GROT chce, aby konsumenci odczuwali satysfakcję i zadowolenie z zakupionych wyrobów.

Jak to działa?

Program lojalnościowy oparty jest o integrację oprogramowania systemu sprzedażowego z API systemu lojalnościowego PeP LoyaltyClub. Dzięki temu innowacyjnemu podejściu, każdy zakup automatycznie nalicza punkty klientowi, które później można wymienić na atrakcyjne nagrody lub zniżki na kolejne zakupy. Co ważne - realizacja programu lojalnościowego wraz z integracją nie była dla GROTA dużą inwestycją finansową. Do tej pory program lojalnościowy oparty o z systemem sprzedażowym POS postrzegany był jako niemal niemożliwy do realizacji, głównie ze względu na bardzo wysokie koszty. Jako liderzy na rynku aplikacji lojalnościowych rozpoczęliśmy strategiczną współpracę z Polskimi ePłatnościami, która zaowocowała skutecznym obniżeniem kosztów. To nie tylko obietnica, ale wynik optymalizacji procesów oraz efektywnego połączenia i wykorzystania dostępnych technologii.

Powiadomienia PUSH

Lojalni klienci GROTA mogą spodziewać się dodatkowych korzyści, ponieważ wdrożony program lojalnościowy zapewnia im nie tylko punkty za zakupy, ale także regularne powiadomienia o bieżących promocjach, wyprzedażach i ofertach specjalnych. Dzięki temu będą mieli pewność, że nie przeoczą żadnej okazji na oszczędności oraz będą mogli jeszcze bardziej docenić zaangażowanie w markę.

Efekt

Aplikacja lojalnościowa Zakładu Przetwórstwa Mięsnego GROT oferuje szereg korzyści dla klientów, poprawiając doświadczenie zakupowe i budując więź z marką. Dzięki analizie danych zakupowych i preferencji klientów, aplikacja oferuje indywidualnie dostosowane promocje i zniżki, zwiększając atrakcyjność ofert. Jednak mówiąc o efektach należy w pierwszej kolejności powiedzieć o kluczowym elemencie - fakcie, że aplikacja lojalnościowa oparta jest na integracji, a nie idzie to w parze z wysoki kosztami. Można to nazwać rewolucją na rynku rozwiązań lojalnościowych w Polsce, ponieważ PeP LoyaltyClub we współpracy z Polskimi ePłatnościami jako jedyny w kraju oferuje takie rozwiązania i stać na nie również małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wykorzystane

moduły aplikacji
Ekran
początkowy
Onboarding
Ekran główny
aplikacji
Karta
klienta
Katalog
nagród
Kupony
rabatowe
Promocje
Gazetki
promocyjne
Katalog
produktów
Zakupy
w aplikacji
Aktualności
Social
media
Oddziały
Sklepy
Powiadomienia
push
Zamów już dziś

Zadzwoń i zamów własną aplikację lojalnościową już dziś!

Umów prezentację
729 106 999