Prowadzenie aplikacji

Brakuje Ci czasu? Możemy zająć się pełnym prowadzeniem Twojej aplikacji lojalnościowej, od zarządzania po optymalizację, abyś mógł skupić się na swoim biznesie. Nasz zespół ekspertów zadba o wszystkie aspekty związane z funkcjonowaniem aplikacji, w tym aktualizacje, personalizację ofert, analizę danych oraz komunikację z klientami. Dzięki temu Twoja aplikacja będzie zawsze aktualna i dostosowana do potrzeb użytkowników, co zwiększy ich zaangażowanie i lojalność.

Prowadzenie aplikacji

Brakuje Ci czasu? Możemy zająć się pełnym prowadzeniem Twojej aplikacji lojalnościowej, od zarządzania po optymalizację, abyś mógł skupić się na swoim biznesie. Nasz zespół ekspertów zadba o wszystkie aspekty związane z funkcjonowaniem aplikacji, w tym aktualizacje, personalizację ofert, analizę danych oraz komunikację z klientami. Dzięki temu Twoja aplikacja będzie zawsze aktualna i dostosowana do potrzeb użytkowników, co zwiększy ich zaangażowanie i lojalność.

Nie masz czasu lub pomysłu na prowadzenie aplikacji?

Zrobimy to za Ciebie!

Otrzymasz od nas
3 MIESIĄCE ZA DARMO

W tym czasie przygotujemy Twoją aplikację od A do Z i będziemy ją za Ciebie prowadzić, w oparciu o Twoje rekomendacje i sugestie.

Brakuje Ci pomysłów?
Nie masz zdjęć?

Nie martw się! Nasz team zajmie się wszystkimi wspierając się AI spowoduje, że Twoja apka będzie wyglądała profesjonalnie jak aplikacje najlepszych marek Świata!

Nie będziesz już musiał
się niczym martwić!

Wystarczy, że poświęcisz nam 10 minut tygodniowo na krótką rozmowę, podczas której ustalimy szczegóły zawartości Twojej aplikacji!

Prowadzenie aplikacji będzie obejmowało:

Raz na dwa tygodnie: dodawanie oraz uzupełnianie kuponów z dostarczonych przez Ciebie wcześniej mailowo niezbędnych informacji takich jak:

  • forma rabatu,
  • data ważności,
  • ilość punktów niezbędnych do otrzymania rabatu,
  • ilość dostępnych kuponów,
  • grafika przedstawiająca daną promocje.

Raz na dwa tygodnie: dodawanie oraz uzupełnianie nagród z dostarczonych wcześniej przez klienta mailowo niezbędnych informacji takich jak:

  • nazwa nagrody,
  • data ważności,
  • ilość punktów niezbędnych do otrzymania nagrody,
  • ilość dostępnych nagród,
  • grafika przedstawiająca daną nagrodę.

Zaplanowanie wysyłki
powiadomień PUSH
(raz na dwa tygodnie zaplanowanie wysyłki powiadomień z tytułem, treścią oraz dokładną datę wysyłki).

Co dwutygodniowe krótkie
spotkania z Działem Obsługi Klienta PeP LoyaltyClub
w celu ustalenia nowej treści w aplikacji. (nowe kupony, aktualności, feedback).

Dodatkowo pulpit aplikacji zostanie uzupełniony o treści graficzne oraz banery nawiązujące do punktów za polecenie, statusów lojalnościowych czy mediów społecznościowych, przygotowanych przez nasz dział graficzny.

Raz na dwa tygodnie: uzupełnianie
aktualności
na temat obowiązujących promocji, pojawienia się nowych produktów czy informacje na temat zaplanowanych wydarzeń.

Zamów już dziś!

Zadzwoń i zamów własną aplikację lojalnościową już dziś!

729 106 999