Bez integracji
z systemami
sprzedażowymi

Pracownicy firmy otrzymują oprogramowanie do zainstalowania na system Android za pomocą którego będą oni nabijać punkty klientom. W tym momencie telefon staje się terminalem dla obsługi. Rozwiązanie to omija bardzo skomplikowaną lub też niemożliwą do wykonania integrację z systemami POS.

Bez integracji z systemami
sprzedażowymi

Pracownicy firmy otrzymują oprogramowanie do zainstalowania na system Android za pomocą którego będą oni nabijać punkty klientom. W tym momencie telefon staje się terminalem dla obsługi. Rozwiązanie to omija bardzo skomplikowaną lub też niemożliwą do wykonania integrację z systemami POS.

Obsługa aplikacji

Krok po kroku

1.

Zalogowanie się
za pomocą kodu PIN

Jako administrator zakładasz konta swoim pracownikom i nadajesz kod PIN dzięki, któremu mogą się zalogować.

2.

Zeskanowanie karty klienta
za pomocą czytnika kodów

W aplikację wbudowany jest moduł czytający kod EAN. Wystarczy, że pracownik zeskanuje kod kreskowy znajdujący się w aplikacji klienta.

3.

Wpisanie przyznanej
ilości punktów

Obsługa samodzielnie przypisuje liczbę punktów określonemu klientowi, którego wcześniej zeskanowała aplikacją do obsługi.

Integracja
z systemami sprzedażowymi

Jesteśmy zintegrowani z największą ilością systemów kasowych w Polsce.

Podjęcie decyzji o wdrożeniu programu lojalnościowego musi dawać pewność, że będzie on skuteczny w działaniu i atrakcyjny dla klientów. Atrakcyjna aplikacja, łatwość obsługi i szybkość przyznawania punktów - możemy to osiągnąć! Wymiana informacji pomiędzy punktem sprzedaży POS, a aplikacją lojalnościową odbywa się dzięki dokonanej przez nas integracji oprogramowania (API). Wystarczy, że Klient pokaże wirtualną kartę, a osoba z obsługi ją zeskanuje za pomocą czytnika kodów. To najprostsze rozwiązanie.

Dlaczego warto...

Program lojalnościowy zwiększy zyski w Twojej firmie

Większość dużych sieci sklepów bądź innych firm świadczących usługi korzysta z programu lojalnościowego. Ponad 60% konsumentów powyżej 18. roku życia deklaruje uczestnictwo w przynajmniej jednym programie lojalnościowym. Dane te świadczą o rosnącej roli aplikacji lojalnościowych, które niosą obopólne korzyści zarówno dla firmy, jak i klienta. Większość konsumentów, bo aż 66%, zmienia swoje decyzje zakupowe, aby lepiej wykorzystać korzyści lojalnościowe, a jedynie 8% użytkowników twierdzi, że nagrody przewidziane przez program nie mają żadnego znaczenia przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Wnioski nasuwają się same – programy lojalnościowe to korzystna decyzja dla każdego przedsiębiorstwa! Zwiększ zyski w swojej firmie i zbuduj szerokie grono stałych klientów dzięki programom lojalnościowym.

Aplikacja do zbierania punktów – czy warto?

Z pewnością tak! Przedstawione wyżej dane potwierdzają, że coraz więcej konsumentów korzysta z aplikacji do zbierania punktów, a możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród zwiększy zyski w Twojej firmie. Oprócz korzyści finansowych płynących z oprogramowania lojalnościowego zyskasz także stałych klientów, z którymi nawiążesz relację na dłużej. Atrakcyjne nagrody w postaci produktów, usług lub zniżek sprawią, że Twoi klienci będą chętnie korzystać z aplikacji do zbierania punktów, a co za tym idzie – będą regularnie wracać do Twojego sklepu, salonu bądź zakładu. Aby jednak tak się stało, konieczne będzie stworzenie aplikacji prostej, czytelnej w obsłudze. W Loyalty Club oferujemy rozwiązania, które wyróżniają się prostotą i przejrzystością, dzięki czemu będą w pełni efektywne. Rozwój nowoczesnych technologii pozwala na wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań wspierających biznes. Plastikowe karty lojalnościowe już od dawna tracą na popularności, ustępując miejsca swoim elektronicznym wersjom. Zapewniamy, że aplikacja lojalnościowa spotka się z dużym zainteresowaniem Twoich klientów ze względu na korzyści, jakie oferuje.

Nabijaj punkty w prosty sposób

Nikt z nas nie lubi skomplikowanych rozwiązań, które wymagają od nas dużego wysiłku. Tworząc naszą aplikację lojalnościową, dołożyliśmy wszelkich starań, aby samo nabijanie punktów oraz ich kolekcjonowanie było łatwe dla obu stron. Pierwszym krokiem do wprowadzenia programu lojalnościowego dla klientów jest założenie kont swoim pracownikom jako administrator. Dzięki temu będą mogli w prosty sposób odczytać kod kreskowy z karty lojalnościowej klienta za pomocą telefonu. Po wpisaniu przez pracownika przyznanych punktów zsumują się one automatycznie w aplikacji. Klient w aplikacji lojalnościowej ma możliwość sprawdzania stanu punktów oraz nagród, jakie mu za nie przysługują. Czy nie jest to banalnie proste?

Dodaj wybrane przez siebie nagrody

Celem zbierania punktów w aplikacji lojalnościowej jest oczywiście wymiana ich na atrakcyjne nagrody. Dzięki licznym modułom w naszej aplikacji możesz wybrać dowolne nagrody, które przyciągną klientów do Twojego sklepu, zakładu bądź salonu. Nagrodę za określoną liczbę punktów może stanowić gratisowy produkt, kupon lub zniżka na usługę. Pamiętaj, aby Twój program lojalnościowy dla klientów przewidywał nagrody dopasowane do grupy docelowej – dzięki temu spotka się on z dużym zainteresowaniem ze strony konsumentów. Warto podkreślić, że nieatrakcyjne nagrody za miliony punktów nie zwiększą zaangażowania klientów, a wręcz przeciwnie – mogą go odstraszyć. Zadbaj zatem o to, aby nagrody w aplikacji lojalnościowej były realne do uzyskania. Dzięki temu zyskasz szerokie grono stałych klientów, którzy chętnie zaangażują się w zbieranie punktów.

Jakie korzyści przyniesie Ci aplikacja lojalnościowa?

Każdy przedsiębiorca wie, jak ważne jest nawiązywanie trwałych relacji z klientami. Istotna jest nie tylko jakość produktów lub świadczonych usług, ale także profesjonalna obsługa. Chcąc zatrzymać klientów na dłużej, warto wprowadzić oprogramowanie lojalnościowe, które przełoży się na większe zainteresowanie Twoim asortymentem lub usługami. Mogłoby się wydawać, że aplikacja do zbierania punktów przynosi korzyści jedynie klientom. Nic bardziej mylnego! Jak już wspominaliśmy, aż 66% konsumentów deklaruje, że korzyści, jakie daje aplikacja lojalnościowa, wpływają na ich decyzje zakupowe. Oczywiste zatem jest, że tacy konsumenci zwiększą zyski Twojej działalności. W Loyalty Club dajemy możliwość personalizacji całej aplikacji, dzięki czemu dopasujesz ją do branży i charakteru prowadzonej przez siebie działalności. Wprowadź aplikację do zbierania punktów i ciesz się korzyściami, jakie zapewnia.

Oprogramowanie lojalnościowe – czego będziesz potrzebować?

Niektórzy przedsiębiorcy nie są zainteresowani wprowadzeniem programu lojalnościowego dla klientów ze względu na przekonanie, że potrzebny będzie specjalny czytnik do kodów kreskowych, a także plastikowe karty, których konsumenci zazwyczaj nie noszą przy sobie. A co jeśli powiemy Ci, że nasze oprogramowanie lojalnościowe wymaga jedynie telefonu z aplikacją? Klient swoją kartę lojalnościową będzie miał w wersji elektronicznej na telefonie, a co za tym idzie – zawsze przy sobie. Twoi pracownicy kod kreskowy z karty również będą mogli skanować przy pomocy telefonu, dzięki czemu cały proces przebiegnie szybko i przyjemnie.

Zamów już dziś

Zadzwoń i zamów własną aplikację lojalnościową już dziś!

609 633 907