Moduły aplikacji

Przeczytaj więcej i poznaj szeroki wachlarz możliwości technologicznych PeP LoyaltyClub. Znajdziesz tutaj bogaty opis naszych narzędzi.

Moduły aplikacji

Przeczytaj więcej i poznaj szeroki wachlarz możliwości technologicznych PeP LoyaltyClub. Znajdziesz tutaj bogaty opis naszych narzędzi.

Nawigacja
Program lojalnościowy
Oferta
Marketing
Zakupy
Rezerwacja wizyt
Ekran początkowy

Ekran z logo aplikacji i tłem wyświetlany podczas oczekiwania na załadowanie się aplikacji. W tym miejscu umieszczone mogą zostać materiały graficzne, które zidentyfikują aplikację z Firmą.

Logowanie SMS

Logowanie do aplikacji odbywa się szybko i wygodnie za pomocą numeru telefonu. Wystarczy podać numer, aby otrzymać kod weryfikacyjny, który umożliwia natychmiastowe zalogowanie do konta klienta. Dzięki temu proces jest bezpieczny i prosty, eliminując potrzebę zapamiętywania dodatkowych danych logowania.

Wybór ulubionego sklepu

Pozwala klientom zaznaczyć preferowaną lokalizację zakupową. Dzięki temu klient otrzymuje spersonalizowane oferty, informacje o promocjach i specjalne rabaty dedykowane wybranemu sklepowi. To rozwiązanie ułatwia klientom dostęp do najbardziej interesujących ich ofert, jednocześnie budując silniejszą więź między sklepem a klientem, zwiększając lojalność i częstotliwość zakupów.

Onboarding

Przy pierwszym uruchomieniu aplikacji na ekranie pojawia się opis działania poszczególnych funkcjonalności. Można do niego wrócić po wybraniu ikonki modułu POMOC.

Ekran główny aplikacji

Dzięki kreatorowi administrator będzie w stanie samodzielnie stworzyć dashboard aplikacji przypominający w wyglądzie i działaniu dashboardy najpopularniejszych w Polsce aplikacji lojalnościowych.

Aktualności

To możliwość dodawania najnowszych informacji związanych z produktami lub promocjami. Dzięki systemowi zarządzania dodanie aktualności zajmuje kilka minut, a news natychmiast pojawia się na ekranach Klientów. Lista aktualności sortowana jest według daty publikacji.

Oddziały / Sklepy

Lokalizacja oddziałów firmy lub sklepów na mapie w formie pinów. Każdy pin reprezentuje jeden oddział, a po kliknięciu pojawia się chmurka prezentująca podstawowe dane pozwalające na kontakt z oddziałem oraz przekierowanie do szerszego opisu wraz z materiałem zdjęciowym.

Karta klienta

Wirtualna karta programu lojalnościowego, którą Klient pokazuje podczas transakcji i zdobywa kolejne punkty. Na karcie znajduje się unikalny kod kreskowy, dzięki któremu obsługa może w prosty sposób zidentyfikować Klienta.

Poziomy kart lojalnościowych

To system, który nagradza klientów w zależności od ich zaangażowania i częstotliwości zakupów. Każdy poziom oferuje różne korzyści, takie jak wyższe rabaty, specjalne oferty czy priorytetowy dostęp do promocji. Klienci mogą awansować na wyższe poziomy, gromadząc punkty. Taki system motywuje klientów do regularnych zakupów i zwiększa ich lojalność wobec marki.

Katalog nagród

Klient wymienia zdobyte punkty na atrakcyjne nagrody lub rabaty. Decyzja o tym jakie nagrody można zdobyć należy do Ciebie, a dzięki łatwemu zarządzaniu, katalog nagród można modyfikować w każdej chwili i umieszczać tam nowe nagrody lub rabaty.

Kupony rabatowe i promocyjne

Miejsce gdzie Klienci znajdą umieszczone kupony rabatowe i promocyjne na produkty lub usługi. Możesz nagradzać swoich Klientów kuponami rabatowymi niezależnie od tego ile punktów zdobyli. Kupony rabatowe użytkownik aplikacji może otrzymać za zainstalowanie aplikacji lub z okazji nowej oferty promocyjnej.

Reguły punktowe

To zaawansowane narzędzie otwiera szerokie możliwości premiowania użytkowników systemu lojalnościowego za zakupy preferowanych produktów. Reguły można definiować z uwzględnieniem parametrów takich jak data, godzina i dzień obowiązywania, konkretne produkty objęte regułą, ilość sztuk danego towaru oraz minimalna wartość koszyka. Dzięki temu możliwe jest precyzyjne dostosowanie strategii lojalnościowej do dynamicznie zmieniających się potrzeb i preferencji klientów, co przekłada się na bardziej skuteczne i spersonalizowane nagradzanie za wybór określonych produktów.

Obsługa kart plastikowych

Jeśli Twoi klienci korzystali wcześniej z plastikowych kart innego programu lojalnościowego, mogą łatwo przypisać je do Twojej nowej aplikacji lojalnościowej. Dzięki tej funkcji możliwy jest transfer wcześniej zgromadzonych punktów, co pozwala klientom na płynne przejście do nowego systemu. W ten sposób klienci natychmiast stają się pełnoprawnymi użytkownikami Twojej aplikacji, zachowując swoje dotychczasowe korzyści i kontynuując zbieranie punktów w nowym, wygodniejszym środowisku cyfrowym.

Przypisywanie stałego rabatu

Gdy chcesz aby Twój klient posiadał przyznany stały rabat za sam fakt, że jest użytkownikiem Twojej aplikacji, to z łatwością możesz to zrobić. Klient może go zdobyć już za sam fakt posiadania aplikacji lub dopiero po uzbieraniu określonej liczby punktów. Pamiętaj, że rabaty mogą również być przypisywane do poszczególnych poziomów kart, by nagradzać klientów stałymi rabatami proporcjonalnymi do tego jak często Klient u Ciebie kupuje produkty lub usługi.

Paragony w aplikacji

Ta funkcja pozwala klientom na wygodne przechowywanie i przeglądanie swoich zakupów w formie cyfrowej. Każdy paragon zarejestrowany w programie lojalnościowym jest automatycznie zapisywany w aplikacji, co eliminuje potrzebę przechowywania papierowych kopii. Dzięki temu klienci mogą w łatwy sposób śledzić historię zakupów, sprawdzać szczegóły transakcji oraz zarządzać wydatkami. Funkcja ta również ułatwia korzystanie z programu lojalnościowego, ponieważ wszystkie informacje o zakupach i naliczonych punktach są dostępne w jednym miejscu, zawsze pod ręką.

Przekaż punkty znajomemu

Funkcja „Przekaż punkty znajomemu” umożliwia Twoim klientom dzielenie się zgromadzonymi punktami z innymi osobami. Dzięki tej opcji klienci mogą przekazać część lub całość swoich punktów znajomym, rodzinie lub innym użytkownikom programu lojalnościowego, co pozwala na wspólne korzystanie z nagród lub zniżek. Proces przekazywania punktów jest szybki i prosty – wystarczy wpisać numer telefonu lub karty odbiorcy oraz określić liczbę punktów do przekazania. Funkcja ta sprzyja budowaniu pozytywnych relacji między użytkownikami aplikacji i wzmacnia ich zaangażowanie w program lojalnościowy.

Karty podarunkowe

Twoi klienci mogą łatwo dodawać swoje karty podarunkowe bezpośrednio do aplikacji lojalnościowej. Wystarczy, że zeskanują otrzymaną lub zakupioną kartę, a zostanie ona automatycznie dodana do ich konta. Dzięki temu, klienci zawsze mają swoją kartę podarunkową przy sobie, gotową do użycia w Twoim sklepie, co eliminuje ryzyko zapomnienia jej podczas zakupów. To wygodne rozwiązanie zwiększa komfort korzystania z kart podarunkowych i wspiera lojalność klientów.

Katalog produktów

Nowoczesny, przejrzysty katalog produktów i usług. Dzięki niemu Klienci na bieżąco dowiedzą się o nowościach w Twojej firmie lub o tym co oferujesz na co dzień. Aplikacja mobilna jest pro-eco - dzięki niej zużywamy mniej papieru, a Ty nie wydajesz pieniędzy na drukowanie materiałów.

Gazetki promocyjne

Szybkie przekazywanie najnowszych promocji w aplikacji. Klienci na bieżąco dowiadują się jakie produkty lub usługi są w niższych cenach. W aplikacji Klient zobaczy listę gazetek i będzie miał możliwość powiększać każdą stronę gazetki.

Promocje

Ten moduł może się znaleźć na ekranie głównym aplikacji, dzięki czemu dostęp do atrakcyjnych ofert będzie szybki. Skutkiem będzie przyciągnięcie uwagi Klientów i zatrzymanie go na dłużej w aplikacji.

Powiadomienia PUSH

Funkcjonalność ta umożliwia generowanie powiadomień skierowanych bezpośrednio do użytkowników aplikacji, informujących ich o najnowszych promocjach i nowych produktach. Powiadomienia można kategoryzować, a użytkownicy sami decydują, które kategorie ich interesują, dzięki czemu otrzymują tylko te PUSH wiadomości, które są dla nich istotne. Dodatkowo, masz możliwość wysyłania powiadomień bezpośrednio do wybranych osób. To niezwykle cenne narzędzie, które pozwala na jeszcze bliższy kontakt z klientami, wzmacniając ich zaangażowanie i lojalność

Afiliacja / polecanie aplikacji

Każdy użytkownik posiada swój własny kod polecający. Za pomocą modułu polecenia może polecić aplikację wraz z kodem innym potencjalnym użytkownikom. Nowo zarejestrowany użytkownik podaje kod polecający przy rejestracji. Reguła automatyzacji marketingu sprawia, że użytkownik którego kod polecający został wykorzystany podczas rejestracji nowo zarejestrowanego użytkownika otrzyma jednorazowo określoną przez administratora liczbę punktów. Taka promocja “na start” to dobra zachęta dla nowych użytkowników!

Rejestracja / baza klientów

System umożliwia gromadzenie informacji o uczestnikach programu lojalnościowego oraz ich aktywności. Dzięki prostemu formularzowi rejestracyjnemu użytkownik aplikacji zakłada konto w aplikacji, a ty jako administrator zaczynasz zbierać informacje na temat jego historii i zachowań. Rejestracja spełnia wszystkie wymagania prawne dotyczące przechowywania informacji o użytkownikach oraz procesie ich rejestracji. Zebrane informacje o klientach możesz wykorzystywać do działań marketingowych oraz w codziennej obsłudze.

Marketing automation

Nasz system oferuje innowacyjną funkcjonalność tworzenia zautomatyzowanych scenariuszy, które pozwalają nagradzać użytkowników aplikacji dodatkowymi punktami za spełnienie określonych reguł marketingowych. Możesz automatycznie przyznać punkty za rejestrację w aplikacji, urodziny klienta lub inne ważne wydarzenia, co wzmacnia ich więź z Twoją firmą. Dzięki temu proces jest całkowicie zautomatyzowany, oszczędzając Twój czas i zapewniając klientom wyjątkowe doświadczenie lojalnościowe.

SMS Marketing

To jedno z najskuteczniejszych narzędzie komunikacji, które umożliwia bezpośrednie dotarcie do klientów za pomocą wiadomości SMS. Dzięki tej funkcji możesz wysyłać spersonalizowane oferty, przypomnienia o promocjach, zbliżających się wydarzeniach lub nagrodach lojalnościowych. Jeśli chcesz utrzymać bliski kontakt z klientami, skutecznie przypominać im o korzyściach płynących z aplikacji, a w efekcie zwiększyć zaangażowanie w programie lojalnościowym - to najlepszy wybór.

Szejkomat

To interaktywna funkcjonalność, która umożliwia klientom losowanie kuponów poprzez wstrząśnięcie telefonem. Aby dodać kupon, który będzie dostępny do wylosowania, oznaczasz go w panelu administracyjnym jako “Losowy”. Dzięki tej opcji Twoi klienci mogą cieszyć się zabawą i elementem niespodzianki, otrzymując atrakcyjne zniżki, a cały proces odbywa się w prosty i angażujący sposób.

Zdrapkomat

To interaktywne narzędzie pozwala Twoim klientom odkrywać nagrody w formie zdrapek. Aby dodać kupon, który będzie dostępny jako zdrapka, oznaczasz go w panelu administracyjnym w odpowiedni sposób. Następnie, użytkownicy mogą w prosty sposób „zdrapać” wirtualną zdrapkę na ekranie telefonu, aby ujawnione zostały atrakcyjne rabaty. Dzięki temu narzędziu klienci zyskują element zabawy i ekscytacji, co skutecznie zwiększa zaangażowanie w programie lojalnościowym.

Kody rabatowe

Umożliwia przekazywanie promocyjnych kodów bezpośrednio do klientów. Użytkownicy mogą wprowadzić kod w aplikacji, aby uzyskać natychmiastowe zniżki na zakupy. Kody rabatowe mogą być zarówno kwotowe, jak i procentowe, co pozwala na elastyczne dostosowanie promocji do różnych potrzeb. Dzięki tej funkcji klienci mają łatwy dostęp do atrakcyjnych ofert, co dodatkowo motywuje ich do częstszych zakupów i zwiększa lojalność wobec marki.

Sklep w aplikacji

Nowoczesny i intuicyjny sklep w aplikacji pozwoli Ci efektywnie sprzedawać produkty lub usługi, oferując klientom wygodne i szybkie zakupy. Dzięki temu narzędziu Twoi klienci będą mogli na bieżąco przeglądać ofertę, a każdy zakup pozwoli im zbierać dodatkowe punkty lojalnościowe. Zintegrowane funkcje umożliwiają łatwe zarządzanie wysyłką, płatnościami oraz historią zamówień, co pozwala na pełną kontrolę nad procesem sprzedaży. Sklep wspiera także opcje takie jak strefy dostaw, Click&Collect czy zamówienia przy stoliku, co zwiększa wygodę użytkowania. To kompleksowe rozwiązanie, które pomoże Ci zwiększyć sprzedaż.

Konfiguracja zamówienia - składniki

Funkcja konfiguracji zamówienia pozwala klientom na personalizowanie swoich zamówień poprzez wybór i modyfikację poszczególnych składników. Klienci mogą z łatwością dodawać, usuwać lub zamieniać składniki według własnych preferencji, co pozwala na dostosowanie zamówienia do indywidualnych potrzeb. Ta funkcjonalność jest szczególnie przydatna w branży gastronomicznej, gdzie klienci mają różne oczekiwania dotyczące składników i dodatków . Dzięki temu modułowi proces zamawiania staje się bardziej intuicyjny, a klienci zyskują większą kontrolę nad tym, co zamawiają, co zwiększa ich satysfakcję i komfort zakupów.

Strefy dostaw

Administrator systemu tworzy strefy dostaw i przypisuje do nich punkty handlowe. Użytkownik aplikacji wybiera adres dostawy, a następnie system sprawdza czy dostawa pod wskazany adres jest możliwa. Jeżeli tak - użytkownik aplikacji wybiera dania, dokonuje płatności, a następnie czeka na dostawę. Całość procesu jest zautomatyzowana. Użytkownik aplikacji na bieżąco otrzymuje informacje na temat statusu zamówienia.

Zamówienie przy stoliku

Zamawianie jedzenia przy stoliku polega na zeskanowaniu kodu znajdującego się na stoliku oraz złożeniu przez Gościa restauracji zamówienia za pomocą aplikacji. Po opłaceniu zamówienia trafia ono do panelu administracyjnego, a tam rozpoczyna się procedura przygotowania zamówienia. Gość restauracji nie musi podchodzić do lady aby złożyć zamówienie. System sam generuje kody QR oraz umożliwia samodzielne wypełnienie menu.

Click&Collect

Funkcja Click&Collect umożliwia klientom wygodne zamawianie produktów z wyprzedzeniem i ich odbiór w wybranym sklepie stacjonarnym. Dzięki tej opcji użytkownicy mogą przeglądać dostępny asortyment, składać zamówienia i opłacać je bezpośrednio w aplikacji. Po przygotowaniu zamówienia klienci otrzymują powiadomienie z informacją o możliwości odbioru. Click&Collect skraca czas zakupów, eliminując potrzebę oczekiwania w kolejce, co zapewnia wygodę i oszczędność czasu.

Płatności mobilne

Skorzystanie z szybkich płatności pozwala na jeszcze szybszą i bardziej wydajną sprzedaż w e-sklepie. Współczesne trendy kierują się w stronę urządzeń mobilnych, a dostosowany do małego ekranu smartfona panel transakcyjny, zintegrowany z aplikacją, umożliwia realizację płatności bezpośrednio z poziomu telefonu – szybko, łatwo i bezproblemowo. Dzięki temu unika się wysokich kosztów integracji, ponieważ jest ona już wbudowana w nasz system.

Płacenie punktami

Klient może nie tylko wymieniać punkty na nagrody z katalogu, ale także zamawiać produkty lub usługi dostępne w sklepie, płacąc za nie punktami. Każdy operator programu, obok ceny produktu, podaje również jego wartość w punktach, co daje klientom możliwość wyboru – mogą zapłacić za towar zarówno złotówkami, jak i zgromadzonymi punktami. To rozwiązanie zwiększa elastyczność zakupów i zachęca do aktywnego korzystania z programu lojalnościowego.

Wybór lokalizacji

W aplikacji dostępna jest dynamicznie generowana lista obiektów, w których świadczone są usługi. Lista ta opiera się na obiektach już dodanych do systemu, a jeśli liczba obiektów przekroczy 10, u góry listy automatycznie pojawia się wyszukiwarka tekstowa. Jeżeli użytkownik wyraził zgodę na dostęp do lokalizacji, lista obiektów zostaje automatycznie posortowana, tak aby najbliższy obiekt był wyświetlany jako pierwszy.

Wybór usług

Na liście dostępne są kategorie usług, a po ich rozwinięciu wyświetlają się przypisane do nich usługi. Każda usługa zawiera nazwę, opis, czas trwania, zdjęcie, cenę, cenę promocyjną oraz cenę w punktach, jeśli płatność punktami jest opcjonalna. Dodatkowo, każda usługa ma przypisaną liczbę punktów, które użytkownik może otrzymać za jej zamówienie. Wartością, którą użytkownik nie widzi, jest maksymalny czas na zmianę rezerwacji przed wizytą. Aby rozpocząć proces rezerwacji, wystarczy kliknąć na wybraną usługę.

Wybór pracownika / wybór daty i godziny

Po wyborze usługi, użytkownik może wskazać swojego ulubionego fryzjera lub kosmetyczkę do jej wykonania. Jeśli nie ma preferencji, ma możliwość losowego wyboru specjalisty. Następnie klient wybiera dogodny termin i godzinę spośród dostępnych w kalendarzu. Każda usługa ma przypisany czas trwania, co pozwala na precyzyjne planowanie wizyty.

Podsumowanie zamówienia / Przypomnienie SMS - email

Podsumowanie zamówienia usługi prezentuje wszystkie wybrane opcje na jednym ekranie. Klient może dodać uwagi do rezerwacji, dostosowując ją do swoich potrzeb. Każda rezerwacja jest potwierdzana zarówno poprzez SMS, jak i e-mail, zapewniając pełną informację i przypomnienie o nadchodzącej wizycie.

Płatność

Użytkownik wybiera sposób zapłaty za usługę. Aplikacja zintegrowana jest z Przelewy24 dzięki czemu uruchomienie płatności on-line trwa chwile.

Płatność punktami jest możliwa tylko kiedy wszystkie dodane do rezerwacji usługi posiadają opcje płatności punktami. Użytkownik nie otrzymuje punktów za rezerwacje.

Płatności on-line - Użytkownik otrzymuje punkty dopiero po opłaceniu zamówienia.

Gotówka - użytkownik otrzymuje punkty dopiero kiedy operator w aplikacji dla obsługi odznaczy że usługa została zrealizowana. Możliwość płatności gotówką może zostać wyłączona wybranemu użytkownikowi w sposób automatyczny - jeśli nie pojawił się na wcześniej umówionych wizytach.

Twoje rezerwacje - status usługi

Każdy klient może w dowolnym momencie sprawdzić swoje zaplanowane wizyty i ich status za pomocą listy rezerwacji w aplikacji. Rezerwacje mogą mieć status “w trakcie” lub “zrealizowana”, natomiast poszczególne usługi w ramach rezerwacji mogą być oznaczone jako “oczekujące”, “zrealizowane”, “odrzucone” lub “nieobecność”.

Twoje rezerwacje - zmiana terminu

Jeśli istnieje możliwość zmiany terminu rezerwacji, pojawia się aktywny przycisk “Zmień termin usługi”. Dostępność tej funkcji jest zarządzana przez administratora aplikacji. Taka funkcjonalność pozytywnie wpływa na lojalność użytkowników, ponieważ daje im większą kontrolę nad planowaniem usług, co jest istotnym elementem budowania długotrwałej relacji z marką.

Wróć na górę
Pobierz pełną
prezentację modułów

PeP LoyaltyClub kompleksowe rozwiązania systemowe do tworzenia aplikacji lojalnościowych

Jak PeP LoyaltyClub wspiera Twój program do obsługi kart lojalnościowych?

Jak PeP LoyaltyClub wspiera Twój program do obsługi kart lojalnościowych? Nasza aplikacja lojalnościowa zapewnia wszechstronne wsparcie na każdym etapie zarządzania Twoim programem lojalnościowym. Proces onboardingowy jest intuicyjny i przyjazny dla użytkownika, co ułatwia szybkie rozpoczęcie korzystania z aplikacji. Ekran główny aplikacji umożliwia łatwy dostęp do najważniejszych funkcji i informacji. Zarządzanie klientami staje się prostsze dzięki opcji monitorowania ich aktywności i preferencji. Zintegrowane powiadomienia push pozwalają na bieżące informowanie klientów o najnowszych ofertach i promocjach. Dzięki PeP LoyaltyClub zyskujesz innowacyjne narzędzie ułatwiające skuteczne prowadzenie programu lojalnościowego. Nasze kluczowe funkcjonalności to:

  • Ekran początkowy dostosowany do Twoich indywidualnych potrzeb.
  • Onboarding, który sprawia, że wdrożenie przebiega bezproblemowo.
  • Zarządzanie klientami, w tym segmentacja i analizy zachowań zakupowych.
  • Powiadomienia push i sms, zapewniające stały kontakt z użytkownikami aplikacji.

Wybierając PeP LoyaltyClub, korzystasz z konkurencyjnej ceny, szybkiego wdrożenia oraz unikalnej możliwości naliczania i spalania punktów za pomocą terminala płatniczego. Dzięki naszej współpracy z Polskimi ePłatnościami możesz korzystać z aplikacji na terminalu płatniczym, co wyróżnia nas na rynku . Skorzystaj z naszej oferty i wnieś swój program lojalnościowy na wyższy poziom.

Funkcjonalność aplikacji LoyaltyClub dla każdej firmy.

Funkcjonalność aplikacji PeP LoyaltyClub dla każdej firmy pozwala na dostosowanie programu lojalnościowego do Twoich indywidualnych potrzeb. Dzięki różnorodnym modułom, takim jak katalog produktów, możesz łatwo prezentować klientom swoje oferty, a kupony rabatowe i promocyjne zachęcają do częstszych zakupów. Z kolei dzięki płatnościom mobilnym, korzystanie z programu lojalnościowego jest jeszcze wygodniejsze, co pozytywnie wpływa na zaangażowanie klientów.
W PeP LoyaltyClub zyskujesz nie tylko nowoczesną aplikację lojalnościową z Twoją mobilną kartą lojalnościową, ale również kompleksowe rozwiązanie, które wspiera Twój program do lojalnościowy na każdym etapie. Moduły takie jak przypisywanie stałego rabatu, katalog nagród czy powiadomienia sprawiają, że lojalność klientów rośnie, a Ty możesz skupić się na rozwijaniu swojego biznesu. Skorzystaj z naszej oferty i dostosuj aplikację do unikalnych potrzeb Twojej firmy, aby maksymalizować korzyści z prowadzonego programu lojalnościowego.

Dlaczego warto zainwestować w aplikację lojalnościową?

Inwestycja w aplikację lojalnościową może przynieść Twojej firmie wiele korzyści. Przede wszystkim, taki program lojalnościowy to doskonałe narzędzie do budowania lojalności klientów. Dzięki niemu Twoi klienci będą chętniej wracali po Twoje produkty i usługi, co pozytywnie wpłynie na ich zaangażowanie i satysfakcję. Aplikacja lojalnościowa od PeP LoyaltyClub pozwala na tworzenie atrakcyjnych ofert dla stałych klientów, co z kolei pomaga w zwiększeniu ich przywiązania do marki. Wciąż szukając sposobów na wyróżnienie się na rynku, takie rozwiązanie daje Ci przewagę nad konkurencją.
Co więcej, program lojalnościowy ułatwia zarządzanie promocjami. Możesz w łatwy sposób dostosowywać i analizować oferty promocyjne, aby były one jak najbardziej efektywne. Aplikacja lojalnościowa od PeP LoyaltyClub to także skuteczniejsze działania marketingowe. Pozwala na bieżąco monitorować zachowania swoich klientów i dostosowywać kampanie marketingowe do ich potrzeb. Dzięki temu możliwe jest tworzenie bardziej spersonalizowanych i trafnych komunikatów, co przekłada się na wyższą skuteczność marketingową. Skorzystaj z naszej oferty i przekonaj się, jak wiele możesz zyskać!

Sprawdź wersję testową

Jak to działa?

Zamów już dziś!

Zadzwoń i zamów własną aplikację lojalnościową już dziś!

729 106 999