+48 609633907

Czy nagrody to najważniejszy element programu lojalnościowego motywujący do udziału i zaangażowania? Z jednej strony odpowiedź wydaje się oczywista, jednak warto pamiętać, że aby program lojalnościowy spełnił swoją rolę, musimy spełnić jeszcze wiele warunków.

Konstruując program lojalnościowy warto pamiętać o wielu czynnikach, dzięki którym zbliżymy się do osiągnięcia sukcesu. Na samym początku należy rozplanować cały proces komunikacji z Klientami. Powinniśmy zatem wiedzieć w jakim sposób poinformujemy ich o jego wprowadzeniu, jak będziemy się z nimi komunikować w trakcie trwania programu, należy także ustalić jak będzie wyglądał proces rejestracji użytkowników i mechanizm całego programu.

Wspomniane cztery elementy są kluczowe dla prawidłowej realizacji dobrze działającego programu lojalnościowego, a w dobie nowych technologii wspierać możemy się aplikacjami mobilnymi, dzięki którym zdobycie lojalności Klientów jest prostsze.

Tworząc nasz produkt myśleliśmy o tym w jaki sposób oddać w ręce firm średniego sektora skuteczne narzędzie, dzięki któremu będą mogły zatrzymać przy sobie Klientów, komunikować się z nimi, a jednocześnie w prosty i łatwy sposób administrować całością programu - mówi Paweł Gogołek z Loyalty Club.

Dzięki aplikacji lojalnościowej jej właściciel może samodzielnie decydować o nagrodach, kuponach lub rabatach dostępnych dla Klientów, a to właśnie one są jednym z elementów decydujących o zaangażowaniu Klienta i jego motywacji.

Dla Klienta perspektywa zdobycia upragnionej nagrody musi być w zasięgu ręki. Odrealnione nagrody dostępne za miliony punktów, niemożliwe do osiągnięcia, wręcz odstraszają uczestników. Nagroda musi być zatem jednocześnie na wyciągnięcie ręki, z drugiej strony musi wywołać chęć zaangażowania w program.

Warto również zaznaczyć, że proponowane uczestnikom nagrody muszą być zarówno atrakcyjne, jak i dopasowane pod względem grupy docelowej. Mowa tu oczywiście o samej wartości nagrody jak i budowie katalogu nagród pod kątem preferencji Klientów.

Bardzo ważnym aspektem jest także czas, który Klient musi poświęcić na uczestnictwo w programie. Jeśli jest on zbyt długi, a efekt niewidoczny na horyzoncie jego zaangażowania może być zagrożony. Podczas planowania warto więc zadbać aby osiągnięcie celu przez Klienta było możliwe w odpowiednim czasie oraz komunikować się z nim budując motywację.

Loyalty Club - aplikacje lojalnościowe

QRTAG sp. z o.o.
ul. Romana Dmowskiego 35
60-222 Poznań

NIP: 7831735647
REGON: 363401597
KRS: 0000595589

Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy: 60.700zł wpłacony w całości


T. +48 609 633 907

E: maciej@loyaltyclub.pl

ZAPRASZAMY:
poniedziałek - piątek w godzinach 8.00 - 16.00

© 2020 QRTAG / All Rights Reserved