+48 609633907

Dla kogo

  • Handel - średnie i duże sklepy np: sklepy spożywcze, sklepy z odzieżą, sklepy obuwnicze, drogerie
  • Usługi o niejednorodnej wysokości transakcji
  • Handel i usługi sieciowe
  • Galerie handlowe
  • Hotele

Plusy

  • Dużo dokładnych danych o poszczególnych transakcjach klientów
  • Możliwości budowania historii poszczególnego klienta
  • Możliwości połączenia z systemami kasowymi
  • Duże przyzwyczajenie klientów do tego typu rozwiązań w popularnych sieciach sprzedaży

Minusy

  • Nie z każdym systemem kasowym możliwa jest integracja
  • Dłuższy czas na zbudowanie świadomości korzyści u Klienta
  • W przypadku posiadanych systemów lojalnościowych opartych na kartach plastikowych potrzebne jest zbudowanie świadomości nowego narzędzia u Klienta

Jak to działa?

Zbieranie punktów

Rejestracja w programie lojalnościowym

Użytkownik uzupełnia krótki formularz rejestracyjny. Następnie na wskazany e-mail otrzymuje link z potwierdzeniem rejestracji. Po dokonaniu potwierdzenia może zalogować się do aplikacji mobilnej.

Logowanie do aplikacji

Logowanie do aplikacji odbywa się za pomocą wcześniej założonego profilu użytkownika lub za pomocą przycisku logowania przez Facebook

Karta lojalnościowa

Po zalogowaniu do aplikacji użytkownik ma dostęp do unikalnego kodu EAN wygenerowanego automatycznie podczas rejestracji. Aby otrzymać punkty użytkownik pokazuje kod EAN, obsłudze sklepu. Sklep za pomocą dedykowanej aplikacji dla obsługi nadaje punkty za zakupy.

Jak to działa?

Odbieranie nagród

Zakup kuponu

Użytkownik zakupuje za zdobyte punktu kupony rabatowe. Po zakupie punkty zostaną odjęte z jego konta.

Lista zakupionych kuponów

W prawym menu aplikacji użytkownik posiada dostęp do zakupionych wcześniej kuponów rabatowych.

Użycie kuponu

Użytkownik pokazuje kupon rabatowy obsłudze sklepu. Obsługa skanuje kod EAN kuponu dedykowaną aplikacją do skanowania. System odnotowuje prawidłowe użycie kuponu. Każdy kupon można użyć tylko jeden raz.

Jak nabijamy punkty?


Pracownicy firmy otrzymują oprogramowanie do zainstalowania na system Android za pomocą którego będą oni nabijać punkty klientom. W tym momencie telefon staje się terminalem. Rozwiązanie to omija bardzo skomplikowane lub też niemożliwą do obejścia integrację z kasami. Obsługa aplikacji odbywa się w następujący sposób:

ZALOGOWANIE SIĘ ZA POMOCĄ KODU PIN

Jako administrator zakładasz konta swoim pracownikom i nadajesz kod PIN dzięki, któremu mogą się zalogować.

ZESKANOWANIE KARTY KLIENTA ZA POMOCĄ CZYTNIKA KODÓW

W aplikację wbudowany jest moduł czytający kod EAN. Wystarczy, że pracownik zeskanuje kod kreskowy znajdujący się w aplikacji klienta.

WPISANIE ILOŚCI PUNKTÓW

Obsługa samodzielnie przypisuje liczbę punktów określonemu klientowi, którego wcześniej zeskanowała aplikacją do obsługi.

Intergracja z systemami kasowymi


Intergracja z systemami kasowymi

Jeśli chcesz usprawnić proces nabijania punktów, a posiadasz kasę w której producent daje możliwość integracji jej z innymi systemami, to nic nie stoi na przeszkodzie by połączyć te dwa systemy. Takie rozwiązanie jest wygode dla Twoich pracowników i Klientów, a ponadto bardzo usprawnia pracę. Wystarczy, że Klient pokaże wirtualną kratę, a osoba z obsługi ją zeskanuje za pomocą czytnika kodów. Wymiana informacji pomiędzy kasą, a aplikacją lojalnościową odbywa się za pomocą tzw. API.

Pamiętaj. Nie każdy system kasowy umożliwia integrację. Przed przystąpieniem do prac musimy poznać producenta Twojej kasy aby ocenić możliwości wymiany danych!

Aplikacja

Stwórz aplikację mobilną, która pozwoli Ci generować jeszcze większe zyski.

Pozostałe moduły

Historia zamówień

Użytkownik w prawym menu posiada dostęp do modułu HISTORIA ZAMÓWIEŃ, w którym prezentowana jest lista operacji jakie zostały wykonane na jego koncie: ZAKUP, ZAMÓWIENIE KUPONU oraz UŻYCIE KUPONU

POWIADOMIENIA PUSH

Funkcjonalność pozwala na generowanie powiadomień, skierowanych do użytkowników aplikacji. Umożliwia przesyłanie informacji na temat aktualnych wydarzeń i ich terminów. Dodatkową zaletą powiadomień PUSH jest możliwość ich wysyłania według określonych kategorii, które możesz formułować. Powiadomienia PUSH zwiększają aktywność klientów.

Mapa / oddziały

Sekcja ta prezentuje lokalizację Twojej firmy wraz z jej oddziałami. Warto jest zaznaczyć je na mapie, aby odbiorca mógł szybko trafić do Twojej firmy.


O nas

Warto dodać też kilka słów o tym czym się zajmuje firma. Należałoby zastanowić się dokładniej co wpisać w ten moduł. Mamy małą podpowiedź - ważne by Twój tekst był oryginalny, możesz też pochwalić się swoimi współpracownikami. Nie zapomnij też o historii firmy.

Oferta

W module tym przedstawiasz produkty lub usługi jakie oferujesz. Na początku dobrze jest się zastanowić co Cię wyróżnia i właśnie w tym module to opisujesz.

Pomoc

Tutaj Twój klient znajdzie tutorial jak poruszać się po aplikacji. Będzie on w formie slajdów, które z łatwością można przewijać. Użytkownik w każdej chwili może wrócić do pomocy.

Panel administracyjny

Zapoznaj się funkcjami panelu do zarządzania Twoją aplikacją

INTUICYJNY PANEL
ADMINISTRACYJNY

Nie musisz posiadać specjalistycznej wiedzy i umiejętności, aby kontrolować i tworzyć swoją aplikację! Od dziś Twoja praca będzie łatwa i przyjemna!

KREATOR WYGLĄDU
APLIKACJI

Kilka kliknięć i Twoja aplikacja wygląda dokładnie tak, jak chcesz! Baw się kolorami, dobieraj szablony i ciesz się z natychmiastowych efektów!

ZAKŁADANIE KAMPANII LOJALNOŚCIOWEJ

Generujesz kampanię pozwalającą na zbieranie punktów na mobilnej karcie lojalnościowej. Użytkownik aplikacji, Twój Klient, po zebraniu odpowiedniej liczby punktów może zamówić kupon promocyjny będący nagrodą za jego lojalność.

WSZYSTKO
W CHMURZE

Nowoczesny biznes potrzebuje przestrzeni, a u nas jest ona nieograniczona. Nielimitowane miejsce na dane Twojej aplikacji, a także dostęp do panelu z przeglądarki internetowej pozwala na pracę z dowolnego miejsca!

ZAAWANSOWANE
STATYSTYKI

Kontroluj swoje działania w oparciu o system statystyk. To idealne rozwiązanie, które sprawi, że będziesz jeszcze bliżej swojego klienta!

ROZBUDOWANA
POMOC

W dowolnym momencie pracy nad aplikacją, możesz skorzystać z przydatnych podpowiedzi, które rozwieją Twoje wszystkie wątpliwości!

Loyalty Club - aplikacje lojalnościowe

QRTAG sp. z o.o.
ul. Romana Dmowskiego 35
60-222 Poznań

NIP: 7831735647
REGON: 363401597
KRS: 0000595589

Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy: 50.000zł wpłacony w całości


T. +48 609 633 907

E: maciej@loyaltyclub.pl

ZAPRASZAMY:
poniedziałek - piątek w godzinach 8.00 - 16.00

© 2019 QRTAG / All Rights Reserved